♥Wy:


Zawsze staram się odpowiadać na każdy komentarz.
Jeżeli
zostawisz link do swojego bloga, to jasne, zajrzę i skomentuję :)
Jeżeli mnie ZAOBSERWUJESZ to wejdę na twój blog i jeśli będzie fajny (a pewnie będzie ;-) to oczywiście też się odwdzięczę!
Trzymajcie się ciepło:*!

poniedziałek, 1 lutego 2016

MAŁY HAUL ► Freedom Makeup & Makeup Revolution

Cześć Wam! 




Typowa Ja  Mówię sobie: "tak tylko przejrzę", i kończy się na tym, 
że kurczę zawsze coś upoluje! Niestety.. chyba taka nasza kobieca słabość :D


A kolekcja cieni perłowych aż woła o zaprzestanie jej kupowania non stop.. muszę w końcu postawić na maty i nauczyć się z nimi pracować:)

Kolejna sprawa jest taka, iż bardzo.. bardzo marzy mi się rozwinięcie mojego małego marzenia, czyli zostanie makijażystką, dlatego staram się w miarę możliwości "komponować" mój kuferek. Wiadome, że nie wszyscy mogą pozwolić sobie na kupienie wysokopółkowych kosmetyków, więc na razie.. te niżej kategorią idą w ruch :D

▼▼▼


►1) paleta matowych cieni Makeup Revolution Flawless Matte (ok 40 zł)
>> klik




























► 2) korektory Freedom Makeup (ok 25 zł jedna szt.)
>> klik











Pisałam, że małe zakupy.. ale.. niestety poczyniłam je znowu :D czekam na przesyłkę, więc wszystko wkrótce. 

Macie coś z tych rzeczy? :)
Niedługo swatche i recenzje!


Buziaki!


1 komentarz: